Onsdag

image508

Är ledig i dag, haha vi är den enda skolan i Borås som är lediga. Dock har jag spenderat hela dagen till att studera, har nämligen företagsekonomi prov i morgon. Passade på att ta sovmorgon i morses, kände att det behövdes. Det är isf alltid skönt att sova, men i morses ville man inte kliva ur sängen och man behövde inte heller, haha. Funderar även på att ta mig en liten springtur senare och röra lite  på mig, men så klart efter jag har studerat lite mera.

Sedan i morgon är det modevisning på X&Y, vi måste göra klart vilka som skall gå?!... Annars har jag inte så mycket att berätta. Eller, i helgen var det en man som blottade sig för mig och mina kompisar. Ja, jag blev riktigt chockad och började gråta på vägen hem, men fy fan vad äckligt det var. Jag var lite mesig det där med lipandet, men det verkar bara vara jag som tog det på allvar? Annars var helgen ganska okej, tog det mest lugnt och var lite hemma för en gångs skull. Åt ute med tjejerna på Gorge på lördagen och myste lite. Annars är allt toppen.

Hej!

Kommentarer
Postat av: ein12feld

Thank you for service. Hope to see more from you and your vest soon (if you've got the time)
greetings ein12feld

2007-10-03 @ 19:15:16
URL: http://denimvestgirls.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0