Onsdag

Efter en skön sovmorgon (vilket jag har varje dag denna veckan) så jag har spenderat dagen i skolan, vilket jag gör nästan varje dag. Haft en ganska skön,mysig och rolig dag, givetvis en film på kanske det roligaste denna dag. Eftersom det är onsdag i dag så åkte jag upp till jobbet efter skolan. Sedan jobbade jag några timmar. Det väsrat var att min Ipod dog efter bara några minuter så det var ganska tråkigt att valsa omkring på jobbet idag. Nu sitte jag här och läst massvis med bloggar, har mina dagliga som jag kikar. Annars ska jag ta mig en dusch och sedan lägga mig för en härlig natt fylld med sömn.

Hmm, i morgon är det massa träning som står på schemat. Kanske den ända dag jag inte behöver plugga något? Ett mirakel kan man tycka, eftersom det känns som att jag pluggar hela tiden. Hmm, nu är det bara tre dagar kvar tills lördag, då smäller det.  Då kommer det jag har ränkat ned till, massträning. Min vän Sandra fyller även år den dagen, så henne ska det firas på kvällen.

Bara för att hon är så jäkla snygg, den där M
 


Nu till en varm dusch!

Kommentarer
Postat av: malin

HAHA, förfan Jacke :D

2007-10-17 @ 23:42:43
URL: http://maulingustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0