Söndag

Helg resumé:

I går tog jag med mig min lilla syster till staden. Jag skulle kika på skor och annars roligt shoppnade. Träffade Ida & Emma i stan med, tack återigen för i Torsdags!! Och sedan ville syster fika på Tant Grön. Efter det lagade jag mat och började fixa mig för kvällens bravader. Jag hade jätte kul, stundtals i går.  Tack alla för underbar dans och sällskap. Resten är historia.

I dag skulle jag jobbat, men ack var sängen allt för frestande i morses. Jag har ändå pluggat en massa idag, så jag kan få lite gott samvete för att vara hemma. Nu ska jag laga mat, min mamma är borta så då är det jag som få agrea kock här hemma. Det blir tacos eftersom jag inte hann laga det igår. På tur står sedan en efterlängtad träning på två timmar. Jag längtar och räknar alltid dagarna till jag får träffa er igen, kära lag! men efter det hoppas jag på att det går någon bra film på trean kl 21.00 i kväll? Annars är sängen välldigt frestande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0