Söndag

Kom precis hem, har tittat på min systers innebandy match. Gud vad jag saknar att spela! Men över till något trevligare...

Helgen har för mig varit riktigt lyckad. I fredags så friade vi Elin med buller och bång. Hoppas att alla gillade mitt tal, haha annars var kvällen rikrtigt underbar. I går, ja vad ska jag säga. Först hem till Sara för att umgås med henne och Bella. Kvällen slutade med att jag, Robert, Philip och Viktor ringde 118 100 och blandade drinkar. Trevligt!

I dag ska jag inte göra ett piss, funderar på att gå ut och gå en sväng. Mina kusiner kommer snart hit och ska spendera natten här. Ska även träna en stund i kväll, men vad satan det är lov och jag vill göra något annat än att sitta här hemma och mögla. Hmm får ringa en vän och fråga om den har lust att räkna sandkornen nere vid stranden. Så tråkigt har jag...

BYE!

Kommentarer
Postat av: Ellen

på lov ska man sitta hemma och mögla :) ...möjligtvis titta på srubs ;) haha

2007-10-28 @ 21:15:15
URL: http://ellenheiman.blogg.se
Postat av: Jacqueline

haha tycker du ja ;)

2007-10-30 @ 14:49:06
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0