Tisdag

image516

Jag hinner inte med något nu förtiden eller så gör jag allt för mycket saker.
Den tiden jag är hemma spenderar jag i min säng, för lite sömn. Kom först hem för drygt en timma sedan, har drillat ända sedan klockan tre i dag. Isf var det ruskigt kul, men jag känner att jag inte räcker till på alla ställen. Man vill hinna med imellan åt, men så är det så att man bor långt bort och det är ett år tills jag får körkort? hm, kanske borde skaffa mig en ny cyckel eller något?

Dagen har spenderats till skolan och en massa träning. Det värsta var att jag bara har haft tre lektioner i dag, så man kände lite ångest när man klev upp ur sängen i morses kvart i sex. Nu ska jag hoppa in i duschen, står där ett tag och känna hur det blir varmt och skönt. Sedan har mina ögon sicktat in sig på mitt duntäcke och nya böcker av Gossip Girl som anlände på posten i dag. Kan passa på att vara uppe lite längre, har nämligen sovmorgon i morgon.

Byee nuggets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0