Torsdag

snart helg,snart helg, snart helg, äntligen!

Det var ruskigt skönt med lite extra sovmorgon i morses,
dock var det någon minusgrad när jag skulle gå hemmifrån så det fick bli premiär för vinter jackan. Har blivit ett besök på Perssbyrån idag, där Elin och Linnéa hittade jätte fula Hello Kitty nyckelringar, vissa har dålig smak? Efter skolan blev jag upphämtad av min mycket kära tränare, och sedan lastades bilen full. Full med både bäckeniter och teknister och blien blev riktigt full. Oturen var att man var lite sen ut från FE lektionen så man fick en plats i baksätet, hmm man fick trängas med tre andra. En film nedan förklara varför vi hör ihop helt enkelt, och att vi är lite töntiga, men man kan skylla på en riktigt tuff dag i skolan och man släpper loss efter? haha!



Killarna på företagsekonomin, Jag håller vad jag lovat, men kanske sång inte är eran starka sida?



Sedan har jag även fått en liten utbildning i dag, lite första hjälpen aktigt
. Mycket lärosamt och nu kan jag rädda många liv, hehe. Snart ska jag stryka på en grej på vårat nya team linne, ska bli mycket intressant! Annars ska jag nog städa mitt rum, kanske inte ser så förjäkligt ut, men det behövs ändå. Önska mig lycka till och hmm, jag återkommer om resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0