Helg

det känns riktigt bra med helg nu, slippa tänka så mycket. Skulle igentligen bara ta det lugnt denna helg,men icke. I kväll vill jag ut till almenäs för att se ettornas nollning,men det känns som att mina vänner har andra planer.Håkan spelar påLiseberg i kväll, jag ska inte dit, tro det eller ej men inget slår förra året och så är jag jäkligt trött efter en veckas slit på Teknis. Men jag ska besöka Götet på lördag ist med några vänner. Lördagskvällen blir det fest? eller ja, jag ska vara bihang den kvällen och jätte tråkig ..  Annars hade ett maraton med OC eller liknande suttit fel denna helg.. I dag är det äntligen fika med tjejerna,och jag ska delta för en gångs skull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0