Helgen

I fredags så fikade jag med tjejerna på Tant Grön som vanlig, vi måste samlas och fatta viktiga beslut på fredagar... Men efter det åkte jag hem för att sedan ta mig vidare till min faster. Där bjöds det på god mat och massvis med Sing Star. Kvällen var riktigt trevlig och jag tog mig hem ganska tidigt för att på lördagen skulle behövas energi. Tack för en trevlig kväll Natalie!

I går var det fest, har nog inte haft så där jäkla roligt på ett bra tag. Ifs var vi bara tjejer fram till halv tolv, men det behövdes inga killar den kvällen. Jag dansade som aldrig förr, jag fick lära mig julgransdansen? och massa annat roligt. Sedan åkte vi in till stan för att äta Chees. Det var propfullt på Mc som alltid och senare åkte jag och Natalie hem. Tack alla för en trevlig kväll!

I dag ska jag städa, plugga och träna. Måste städa innan föräldrarna kommer hem, och plugga för att jag har ett datakunskaps prov i morgon. Träna drill i kväll, känner verkligen för detta. Det är nästan det bästa i mitt liv, haha älskar det. Jag och Ellen har ganska svårt att förklara våran kärlek till denna sport. Ja, vi är ganska konstiga av oss...

Men nu ska jag laga mat, Tacos!

Kommentarer
Postat av: ellen

ja det är faktiskt lite svårt att förklara...det bara är så! :D hah

2007-09-23 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0