i love one thing in my life

yvgbhuj

( EM 07, jag längtar tillbaka
Olivia, Jag, Maria)


Nu ska jag gå och lägga mig, jag och Olivia har skickat drillflimer tillvarandra hela kvällen. Så nu har jag tittat drill i några timmar, men jag kan inte få nog. Ursäkta att jag tjatar, men drill är nog det bästa som finns.. iaf bland det bästa som finns. Fick lite tillbaka längtan till EM i sommras, vilken vecka. Glömmer det aldrig.. Alla nya personer som vi lärde känna, alla vi har gjort tillsammans. Haha, men bäst var nog endå när vi var i Rom, det är våran stora kärlek?  Nästa år ska vi till Irland, vågar vi hoppas att det skall vara i lika hög klass som våra andra resor? Japp, jag är en drillnörd!

Skulle lagt mig tidigare för att jag skall jobba i morgon, men det blir nästan aldrig som man tänkt sig. Ska kanske med min syster och mor till Svea utförsälljningen, men vet inte riktigt om det är något som intresserar mig... Men nu ska jag kyra ner under duntäcket, det är riktigt kyligt ute, hösten är på väg.

Ciaao!

ROM 06 & HOLLAND 07!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0