Lördag

i dag har jag pluggat, har nämligen spanska prov nästa vecka. Har även kikat på en film och bara myst. Nu försöker jag ringa runt lite bland vännerna för att få ihop något för kvällen. Känner inte alls för att vara hemma, vill göra något roligt. Pratade precis med Elin, och kanakse blir det lite sing star eller något.

Gårkvällen var riktigt trevlig, först var jag i Göteborg med min mamma. Där inhandlades två par skor, en vinter jacka, skinn handskar och en tröja. Riktigt skönt att bli av med några av höstens inköp. Nu vill jag bara att det skall bli lite kallare så man kan börja använda sina stövlar. Sedan åt jag och Tekno Drillo på Thai Silk och hade det trevligt. Vi kom in på riktigt intressanta samtalsämnen och sedan gick vi förbi inspakrs phästen Teknis hade. Efter en stund utanför kom vi slutligen in, något som jag hade varit emot hela veckan. Jag skulle inte gå dit och absolut inte in, men nej, vi  rockade på dansgolvet och det var nog bara jag,Louise och Malin som var nyktra. Men jag åkte hem tidigt för var fruktansvärt trött och skulle igentligen jobbat i dag.

Nu ska jag nog börja fixa till mig lite, ser ut som en, ja jag vet inte riktigt vad. Men hoppas alla får en mysig lördagskväll!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0