Lördag

image438

( Belgien 07, middags handling)

Sitter på jobbet, vill ha någon att prata med! är faktiskt gaska desperat så vem vet, jag kanske börjar prata med mig själv?. I morses var jag en snäll stora syster och följde med min syster till Sveas utförsälljning, dock köpte jag inget. Det kanske var väntat, tycker inte att dem gör något snyggt nu för tiden, vissa kill kläder men inget annat. Sedan körde jag hit ut (Viared) och sitter här i min ensamhet. Vill att tiden skall gå och att klockan kan bli fem. Då kommer min mor och hämtar mig så ska jag fixa till mig lite inför kvällens festligheter.

Är det bara jag som inte vet när vi ska vara på restaurangen i kväll? den som vet kan meddela mig snarast. Jag säger som många andra kvinnor, det finns inget i min garderob som jag kan ta på mig i kväll, dagens i-lands problem. Men jag brukar efter mycket velande hitta något passande. Joanna fick den där super idén att vi skulle klä upp oss extra mycket i kväll, jaa ännu bättre... Nu väntar min lunch, ska äta rester ifrån min pizza ifrån i går, mohaha!

I can make you happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0