Måndag

vem gillar igentligen måndagar?


Vädret i borås är ett jäkla långt problem, men man är isf inte förvånad när man stiger upp på morgonen och det öser ner. Man klär sig hyfsat varmt, men senare på dagen kikar solen ändå fram och man svättas... Dagen har spenderats i skolan, till klockan halv fem fick jag inta kunskap. Där efter gick Elin,Ida,Oliver;Joanna och jag en snabb sväng på stan, och sedan tog jag bussen hem. Kvällen skall tillbringas vid mitt skrivbord, givetvis med massa läxor, jag är återigen inte förvånad. Sedan ska jag titta på nyheterna, våran alla älskade Per gillar att ha sina nyhetsquiz när man minst anar det.

Annars var helgen ruskigt bra. Lördagen åkte jag till Växjö för att delta i en dirll kurs och på kvällen var det fest, firade Bella eftersom hon fyllt år. Det var mycket folk och musiken yrde ur högtalarna, tills Elin kom och sänkte haha. Bengt kom även upp på schemat och det kom nytt folk, det var riktigt trevligt! Söndagen ville man bara dra täcket över huvudet, men jag sätte mig och studerade ett tag, det måste göras det med. Sedan på kvällen tränade jag och det kändes ruggit skönt när jag gick därifrån. Nu sitter jag här igen och ödslar tid på att skriva igentligen helt onödiga saker som bara 30 personer läser dagligen.. inget stort antal läsare.

jag gillar  måndagar, ibland iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0