Måndag

Skrev ett jättelångt inlägg, men det försvann så detta blir ett mindre.

Helgen i korta drag, den var riktigt skön men inte alls som jag täknt mig. Det var fest och Göteborg men nu den kommande helgen ska jag ta det lugnt och bara ladda för helgen efter det. Då blir det göötta tjejer...
Annars i dag har jag inget gjort någonting, som ekonom är det ljuvmusik i mina öron. Jag har legat hemma och bara slappat, dok läst FE en gång, men annars inte ett piss. Jag har kört bli också och jag kan meddela för dem som tycker att det är intressant att det faktiskt börjar arta sig, det skall nog bli ett körkort till mig med ska ni se.

Denna morgon var riktigt piss , började med att jag missade bussen vid halv nio och skrev ett sms till Elin att jag skulle bli sen. Sedan kom bussen vid nio och när vi hade åkte en bit, tro inte att bussen gick sönder. Det var en riktigt fröjd med tanke på att man redan var försenad. Men jag kom bara en 40 minuter försent, men Per vet att jag tycker om han ändå.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, känner för att läsa lite innan jag ska sova.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0