Måndag

Denna dagen har varit riktigt bra, eller iaf hyfsat bra.

Hade sovmorgon och bara njöt av att inte ta sju bussen till skolan, och sedan hade jag fyra lektioner under dagens lopp. Efter det så gick jag och Sandra till biblioteket för att göra lite O&L som ska vara inlämnad på torsdag. Men eftersom min mamma är bortrest så fick jag följa med min pappa och handla i dag. Det gör han inte allt för ofta kan jag säga. Men det gick faktiskt bra och det blev inte makaroner och köttbullar till middag, för det är nästan det enda han kan laga.

Det som nog inte alls är något intressant är att jag har pluggat Företags Ekonomi i dag, har haft läxa till varenda lektion vi har haft sedan vi började skolan. Sedan har jag även gjort lite spanska, duktiga jag. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra lite mini spa mer inpackningar och skit.

God Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0