Måndag

image503
(jag dansar själv, i mitt delerium)


dagen böjarde med sovmorgon, mycket bra sätt att starta en måndag. Sedan var det grupparbete på SH, om politik och annat bös. Sedan åt vi ute i dag, kanske inte så ovanligt i våran klass med det var gott. Sedan gick alla två:or på bio på Sagateatern. Vi såg dont drink and drive. Den var riktigt bra, man fick nästan lite skuldkännslor när man såg den, även om det inte var en själv som gjort något, tyckte bara synd om dem andra. Den var hemsk och fick en att verkligen tänka till. Hoppas att många ser den, det är ändå komunen som fixar det?

Sedan var jag en sväng hos doktorn och nu sitter jag här. Ska plugga lite SH och till mitt spanska prov på fredag. Ska även ta och kika lite på Idol som kommer i kväll. Ska se om det är någon snygging kvar i tävlingen som man kan heja på. Sam är en favorit, dock för att han har så bra röst. Men annars vet jag inte vad någon heter? Ska även gå och lägga mig tididigt i dag, helgens upptåg har slitigt på krafterna... 

Tack care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0