Onsdag

Sitter i skolan med Malin, ska skriva klart en inlämning som vi har tills på fredag. Sedan ska jag nog ta mig en latte med Malin, Elin och Oliver efter detta. Måste får lite kofein i kroppen, den är d.ö.d. Men det beror nog mest på det tråkiga vädret, varför ska det alltid regna i Borås? Man får ingen lust att stiga upp ur sängen på morgonen, vill ligga kvar under det varma duntäcket. Men höten är varmt välkomen för min del,men då vill jag ha soliga höstdagar med gula löv och kall luft.

Efter fikat ska jag ta mig upp till jobbet, ska städa lite. Det brukar ta runt tre timmar, så vi får se när jag kommer hem. Det är Grey´s på tv:n i kväll, men jag ska plugga. Har spanska prov på fredag, så måste plugga en massa glosor. Ska även skriva min inläming om jag inte blir klar nu. Skolan tar all tid nu för tiden känns det som, massvis att studera hela tiden, men snart är det helg igen. Veckorna går ruskigt snabbt, men helgerna går ännu snabbare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0