Söndag

image500

God förmiddag denna regniga söndag.
Jag har faktiskt lyckats ta mig ut till jobbet i dag, trors att jag tyckte att det skulle bli pest att gå hit i dag. Men nu när man är här så flyter allt bara på. Annars ska jag inte göra så mycket idag förutom att jag har träning i kväll. Ska bli riktigt skönt att röra på sig lite, annars blir det att man somnar eller gör andra mer oviktiga saker. 

I går blev det bio med Ida,Joanna och Elin. Vi såg filmen ovanför The Bourne Ultimatium, trots att jag inte har sett dem två första filmerna var denna skit bra. Alla som har 1h och 54 min över ska ta sig till biografen och se filmen. Sedan fick vi vänta på min buss som gick 40 minuter senare, men då träffade vi Natta på busstorget som suttit där i en timma ensam för att hon missade den förra bussen. Det var bra tycket jag, som inte behövde åke hem själv.  Nu ska jag tillbaka till mitt jobb, ska komma härifrån nån gång i dag  med.

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: sara

Mhm! bra att ni tyckte den va bra iafl, nu har du två skit bra filmer kvar att se:D

2007-09-16 @ 14:46:42
URL: http://saradraheim.blogg.se
Postat av: Jacqueline

haha ja får ta mig en dag till att se dem!

2007-09-16 @ 15:38:46
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: natalie

haha inte en timma kanske:D 20 min;)

2007-09-17 @ 16:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0