Tisdag

image502


( favorit i repris!)

Min vän Malin fyller 17 år i dag, grattis!

Jag har även haft sovmorgon till tjugo i tolv med vi skulle fira Malin på Viskan.
Efter det har jag spenderat dagen i skolan, med matte spanska och svenska. Klarade mitt spanska prov och det firades men kina mat här hemma. Efter det skulle jag ta mig till Fristad hallen för att träna mina små apor, ja dem är verkligen små apor. Efter det hade jag teknik träning med mina kära vänner.

DHW hade även premiär i dag, och det är nog ett av mina favorit program. Ska nu skriva klart min FE som jag har tills i morgon, annars funderar jag på att gå och lägga mig och läsa. Det är något av det bästa som finns, läsa och ligga under ett varmt täcke, Lovley!

Se you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0