19.04.08

145477-658

I går gjorde vi något historiskt. Bara tanken gör att jag just fällde en tår. Vi är sex stycken som kan förstå den lyckan jag har i min kropp och jag vet inte vart jag ska ta vägen. I går gick vi in på tävlingsgolvet och bestämde oss för att ge järnet. Vi hade inga förhoppningar och vi satsade stenhårt för ett silver. Vi gick ut gjorde programmet som aldrig förr på en tävling, med fyra tapp. Sedan fick vi ett mål uppfyllt, att få trettiopoäng. Vilken lycka!

Sedan vet alla som är i kontakt med tävlingsdrill att vi har ett regerande lag, Staffanstorp<3. Dem har inte förlorat en tävling på fyra år och är även regerande mästare sedan 2004. Deras program igår var riktigt underbart men vi, TEAM 2 gjorde det som man nästan trodde var omöjligt, att slå dem. Det blev en första plats och en hel del tårar. Många kanske inte förstår, men det var så otroligt! Nu är det bara full fart frammåt på SM om två veckor och även träningslägret inför CoC med.

Team 2, ni är så jävla bra och jag glömmer aldrig detta. Ni är bäst och vi klarar allt tillsammans. Vi är ett lag, det är ett vinnande koncept och jag är stolt lagmedlem, precis som Ellen skrev!<3


Kommentarer
Postat av: Cissi, din älskade tränare

Jag är så himla stolt över er!!! Ni är helt otroligt grymma... Ska bli så himla kul till helgen med!!!

2008-04-21 @ 08:18:11
Postat av: Jacqueliine

åh, jag längtar till helgen nu. Det ska bli så kuuul!!

2008-04-21 @ 15:24:32
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: harry

jag dör här så mkt längtar jag till helgen ;D haha !!! sååå kuuuuul det ska bliiii!!! :D:D

2008-04-21 @ 16:18:48
Postat av: Jacqueline

äkta roadtrip!! haha med bil och hela köret :D

2008-04-21 @ 18:54:41
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0