äntligen har jag hittat orden

145477-659

Som sagt, lite fotografering blev det idag. Dock tror jag inte att modell är rätt yrke för mig, men vi hoppas på ett MVG i Företagsekonomi ändå. Nu håller jag på och packar inför morgondagen, jisses vad jag är taggad inför detta nu. Ska bli så jäkla kul! Undra om jag ska ta och ta mig ett bad i bubbelbadet för att få mina muskler avslappnade inför helgens långa träningspass? I morgon drar även Koretegen igång, höjdpunkten på hela året i skolan. Många undrar varför jag skippar helgen med kortegebygge och annat för ett träningsläger, träningslägret är något som är ett stopp för att uppnå vårat mål. För att nå dit ska jag åka till Skåne ihelgen, isf så vill jag hellre åka på träningslägret än att ha kortegebygge, har redan haft det ett år och kommer att ha det ett år till. Men på måndag står jag på skolgården iklädd mina kortegebyxor, så ni kan vara lugna!

Kommentarer
Postat av: Natalie

jätte fin & sommrig bild enligt mig:) men en skönhet är ju alltid en skönhet eller hur:D

2008-04-25 @ 09:06:50
Postat av: Jacqueline

haha tack älskling!

2008-04-25 @ 10:51:22
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0