blondie

145477-651

Älskade skola, älskade lektioner. Jag behöver kaffe. Något jag egentligen inte vill behöva ha. Men efter en gårkväll som var åt helvete behövs en kopp nu på morgonen. Jag grät floder igår. Efter första färgen var jag en kyckling. Påskens färg hade förflyttat sig till mitt hår. Jag grät ännu mer. Lade i en färg till. Jag blev en påskpolkagris i vitt och gult. Jag hade tankar på att raka av mig håret. Jag grät och mor sa att jag inte fick gå till skolan. Vi var desperata efter en ny hårfärgnings paket. Vi hittade ett paket med pärlblond färg. Jag såg ett litet ljus. I med den tredje färgen och klockan slog halv tolv. Efter värkningstiden väntade duschen, igen.  När jag tog bort handduken såg jag ett ynket leende på mina läppar. Håret var bättre! Men inte bra. Nu är jag blond. VITT.  Har fläckigt hår. Jag kommer bära hatt. Eller. Färga håret igen. Men det behöver vila efter allt drama igår. Åter till I&L. Men ser ni en glödlampa på stan, det är jag som går och hämtar mitt kaffe på E-house.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Stackare! Ska hålla utkik efter gödlampan =P PS såg han med den vita mac datorn idag efter tentan ;)

2008-04-03 @ 18:17:24
URL: http://natalieojala.blogg.se/
Postat av: Emma

Det blev fint baby!

2008-04-03 @ 20:02:05
URL: http://theonly.blogg.se
Postat av: Jacqueline

Natalie: haha gör detta ;) hoppas att du har luskat ut vad han heter nu då?!?!

Emma: tack darl!

2008-04-03 @ 22:10:56
URL: http://jacqueliine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0