JOanna...

145477-657

( Joanna and me)


... ville att jag skulle blogga lite eftersom jag har varit så otroligt skamligt dålig på det den senaste tiden. Men detta inlägget får bli till dig Joooeen, min vän. Jag kan säga som många andra att jag haft lite blogg torka, men nu hr jag hämtat mig och skaffat nu energi för lite inlägg här på bloggen, kanske tack vare Joanna, en daglig läsare som saknade att jag skrev ett par rader. Tacka henne för min återtkomst!

Snart ska  jag åka till skolan, börjar vid halv tolv. Efter det ska jag en snabb vända till fredags-fikan för att sedan åka och handla. Måste inhandla lite frukt,nötter och dricka inför helgens resa. Nu till helgen bär det av till Helsingborg där jag ska tävla. Jag är riktigt taggade för tävling, så det känns bra. Ett annat plus är att vi ska åka i dag för att sova på ett vandrahem och jag kan meddela er som inte är med på mitt lags roadtrips att det inte är att leka med. Det är helt underbart att ge sig ut på vägarna med er! Jag funderar nu på att packa färdigt, slutar vid tre och ska åka vid fem så det kanske är bra att få väskan färdig iaf.

Ta hand om er, sakna mig inte för mycket bara!
 Joanna, my girl!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Yeah, nu kom inlägget. Jacke you are my girl too :)

2008-04-19 @ 11:02:33
Postat av: Elin

Gooodi lucki

2008-04-19 @ 12:53:24
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0