Onsdag

God eftermiddag!

Har tagit mig upp till mitt kära jobb eller det jobb nummer två som jag kallar det. Ska tillbringa några timmar här uppe och sedan åka hem. Dagen har varit bra och jag har gått runt med ett leende på läpparna och folk måste trott att det är något allvarligt fel på mig. Men jag kommer avslöja vad det handlar om lite senare. Efter skolan tog jag en snabb kaffe med min Emma på E-house. Gillar att prata över en kopp med denna kvinna och köpte även hårfärg. Har velat länge att jag vill göra något med mitt hår. Jag har varit inne på att klippa lugg ocg grejjer med det har inte blivit av. Men nu har jag bestämt mig att jag ska gå tillbaka i tiden något år.
 
I slutet av nian och i början av ettan hade jag jätte ljust hår. När jag bytte frisör tyckte hon inte att hårfärgen var "mig" så hon ändrade min hårfärg till lite mer gul. Men nu ska jag färga tillbaka det till det ljusa. Tycker att jag passar bättre i det och att mitt nuvarande hår ser ut som ett gult fågelbo. Så efter jobbet så ska jag färga håret. Det negativa med det hela är att man bli så blond ända in i hårbotten. Det tycker jag inte är så jätte snyggt, men efter ett tag när man färgat håret är det som mest perfekt. Önska mig lycka till och håll tummarna att jag inte ser ut som någon jätte bimbo och måste bära hatt veckorna framöver...

 Ljust hår i början av ettan
 Mitt nuvarande

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Harry

haha jag med har gått runt med baota leendet idag ;D ahha, håret blir säkert jättefiiiint :D

2008-04-02 @ 21:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0