Torsdag

Sitter i datasalen nu, ska snart sluta och gå ner på stan med Malin och dricka kaffe i solen. Vem vill inte ut i det fina vädret som har lyst upp Borås. Måste passa på, för i helgen och nästa vecka ser det ut som att det är regn på ingång. Efter det så ska vi tillbaka till skolan för lite engelska och spanska, men sedan ska jag och Elin fotografera våran reklam annons i stadsparken. Vi hade bestämt att båda skulle agera modell, men ungen hade inte kunnat fixa klänningen som hon skulle ha. Men då är det min tur att ta steget och visa mina kunskaper inom modellandet, vilka är enormt stora!

Eftersom det är torsdag ska jag givetvis träna sedan med mitt älskade lag. Njuter när jag är med er, så ofantligt roligt. Sedan ska jag hem och packa inför helgen, då vi åker till Skåne igen. Denna gången är det inte för att vi ska tävla utan vi ska på träningsläger inför EM. Kommer bli så jäkla kul och jag har gjort en liten överraskning till de andra. Men kan inte avslöja det här, då skulle det inte bli någon överraskning, höhö. Har även fixat nya team linnen till oss, resulterande att vi kommer vara snyggast på golvet, inte för att vi redan är det men, men för att förbättra på det lite bara.

Sitt inte inne, gå ut i solen!


Kommentarer
Postat av: Cissi, din älskade tränare

Menar du att vi fått den stora bilen med bättre packutrymme? Är detta överraskningen????

2008-04-24 @ 13:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0