Fredag



Jag och Emma i julas

Just nu är jag med min vän Emma. Kom precis in ifrån en promenad ute i det fina vädret, solen har äntligen kommit till Borås. Vi har även varit i skolan i dag, först en stund i aulan och sedan upp för lite mentorsträff. Vi fick våra skåp,busskort och scheman. Det var det schemat jag skrev om tidigare, bara att dem hade fyllt ut några av mina hål. Sedan gick jag, emma och linnéa och tog en fika på viskan. Var tvungna att prata igen oss om alla äventyr vi varit med om under sommaren och linnéa fick berätta om sina veckor i LA. Jag är helt galen avensjuk på henne! brun som ett as är hon också...

Snart ska jag ner en sväng på stan för att sedan åka hem. Ska hem och fixa lite i mitt rum för att sedan möta upp tjejerna för en myskväll. Bäst att ta det lugnt i kväll och ladda inför morgondagen. Det ska bli riktigt kul.! Elin och Mickan har även kommithem ifrån sina resemål i dag och det är därför vi ska träffas i kväll för att det har varit lite tomt utan dom. Gänget är ju inte komplett det vill säga. Tur att jag solade igår så att jag fick lite färg så att man har mage att äns stå jämte Elin, haha. Men hon påstår att hon inte alls är neger, men det återstå att se. Nu har Emma duschat klart och nu ska jag vara lite social mot henne. Läs hennes blogg, theonly.blogg.se!

Love.

Kommentarer
Postat av: Emma Hanuliak

Du är för söt raring! :)

2008-08-22 @ 14:38:32
URL: http://theonly.blogg.se/
Postat av: Elin

Om du går in och läser min blogg får du reda på detta: JAG ÄR INTE BRUN :)

2008-08-22 @ 17:42:44
URL: http://heaveninhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0