Jag har en cykel, en cykel som är blank



Nu har jag precis kommit hem. Efter att legat en stund på Maritas och fått lite färg bestämde jag mig att hjälpa mamma i kiosken iaf, men jag tror inte jag var till så stor nytta. Jag kikade på P92 när dem spelade fotbollsmatch ist tillsammans med min syster och hennes vänner. Åt korv och drack kola och såg solen gå ner, det var sommarkänsla det där! Nu ska jag kika runt på lite bloggar och sedan ta mig en dusch. Måste vara ren och fräsch när jag ska till skolan i morgon. haha. Men ni måste erkänna att jag ser ganska cool ut på min cykel? Tror inte jag har cyklat på år och dar, men det var riktigt trevligt med en liten tur på mig hoj.

.Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny Design på bloggen! :)





Behöver du ny design ?

Kika in min Design tävling på bloggen.

2008-08-21 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0