jag som trodde det var över...



thailand 08.

... men det visade sig att dem behövde mig i morgon på jobbet igen.
Så det är bara att kliva upp tidigt och gå dit med ett leende på läpparna, har inte så mycket välja på. Men där rök min mys dag som jag tänkt att ha med mig själv, fast får ta det på lördag ist och ha en regäl uppladdning inför kvällen så man kan prestera till hundra procent. 

Nu är jag på firman och ska snart fortsätta arbeta. Tror även jag ska ta mig en sväng i solariet, kan ju passa på när man får sola gratis här och slippa se ut som ett lik. Man känner sig så mycket snyggare när man är lite brun. Skulle vilja få jätte bruna ben tills lördag, men det kan jag ju se mig i stjärnan efter. Det finns ju ingen sol så långt ögat når. Min älskade moster nämnde isf i ett av sina älskade mail i dag att helgen ska bjuda på solsken. Press på lördag dag och sedan en skön sommarkväll med kräftskiva i solnedgång men sina bästa vänner, god mat & dryck och musiken som strömar ut ur högtalarna. Vad mer kan man begära då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0