kära barn



jag & amanda, nollningen 06.

I dag börjar alla ettor på min skola och jag tycker nästan synd om den ettan som får skåp jämte mig. Jag tar alltid så stor plats och har mig. Kommer ihåg första dagen jag sätte mig fot på Teknis, skadade som ett asplöv. Var lite nervös och kände att jag lika väl kunde stannat hemma ist. Men det gick bra och jag hamnade i min roliga klass och trivdes med mina nyfunna vänner. Första året på gymnasiet var riktigt kul. Allt var så nytt och det hände saker hela tiden. Man blev nollad av de äldre och det är det kortet där uppe är ifrån, min nollning. Man såg även fram emot sin första kortege och andra evenemang. Det var kul. Nu däremot får jag ta vara på allt, mitt sista år på skolan, min sista kortege och allt kommer sluta med studenten. Jag kan medge här och nu, att jag är lite avis på ettorna som har sina tre roliga år kvar, medans jag knappt får ihop till ett...

Kommentarer
Postat av: Emma Hanuliak

Jag håller med dig till 100 %. Kommer sakna att gå i skolan, nu får vi verkligen njuta av det lilla vi har kvar..

2008-08-21 @ 20:20:16
URL: http://theonly.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

jaa, precis. Vi ska ta vara på den tiden vi har tillsammans detta sista året!

2008-08-21 @ 20:26:11
URL: http://jacqueliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0