Lördag



Har suttit ute i solen en stund nu på morgonen. Nu är ju även OS i full gång och jag älskar det, så nu sitter jag och kikar på fotboll och löpning. Älskar när det går sport nästan 24/7 på SVT. Snart ska jag färga till mitt hår så att man kan sluta se ut som en jäkel i håret med en utväxt på 3m. Sedan kommmer Joanna och Carro till mig för lite förfest, innan vi ska till Magda i kväll. Det ska bli riktigt trevligt och jag är taggad för en fullspäckad kväll med massa roligheter. Köpte även en ny klänning igår på Zara som nog ska användas i kväll. Kul att få klä upp sig lite!

Dock kommer jag få lämna ifrån mig Hedvig i kväll. Jag tror jag har fallit för den där söta guldfisken. Men jag hoppas att Magda kommer att tycka om henne lika mycket som jag, haha. Ska snart sätta mig för att fixa ett födelsedags kort till M och sedan är det dags för att göra sig i ordning. I går så bastade jag med Carro, Joanna och Natta. Natta fick köra omkring på mig eftersom hon fick sitt körkort i går (Grattis igen älskling!) och vi hade allmänt mysigt. Sedan när jag kom hem hade jag ett långt samtal med min vän Pierre, vilken gjorde mig nytta och äntligen fick upp ögonen. Satan vad glad jag är för att ha den herren som min vän! Nu ska jag ta mig ett glas cola och sätta mig i solen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0