Måndag



Fyra dagar kvar till skolan och fyra dagar kvar av mitt sista sommarlov. Har precis tittat på mitt blivande schema och jag kan meddela att jag inte är nöjd. Börjar klockan åtta varje morgon utan på fredagar då jag ska befinna mig där en timma senare. Jag läser bara sex olika ämnen under hösten och det känns bra att läsa mycket 50p kurser under en kortare tid så man kan fördjupa sig på ett ämne och kunna prestera till tusen. Dock har jag få lektioner men med hur långa hål som helst. Kan spendera timmar att studera eller hänga på stan, skulle hellre kunna flytta upp mina lektioner och då kunna få sluta lite tidigare. Måste bara ringa Emma, har en liten kris här. Annars så ring mig Emma!

Annars i dag ska jag jobba klart och sedan ta en sväng på stan med min mamma. Ska även hem och springa lite hade jag tänkt och sedan slappa hela kvällen. Måste vila upp mig nu inför det hårda skolåret, så vad passar inte bättre än en hel kväll med SATC. Det händer inget annat roligt denna veckan heller och har inget inplanerat så jag får vara lite spontan och ta en dag i taget. Ibland kan oplanderade dagar vara frästande när man stressar fram och tillbaka på en massa saker, men i dagsläget känner jag för att ha något att längta till, något att se fram emot. Skolan tänker jag verkligen inte längta till, så jag hoppas att mina vänner kommer på något roligt att göra eftersom det är bara jag som jobbar denna sista vecka på sommarlovet 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0