Måndag



Härliga första skoldag. Jag vaknade pigg som på självaste julafton och kunde knappt bärja mig tills jag fick sitta i skolbänken igen eller inte. Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv? trodde jag skulle somna på varje lektion i skolan i dag, men det får bli att jag ska lägga mig tio i kväll så jag orkar med morgondagen och resten av denhär jäkla veckan. Inte nog med att jag älskar mina lärare är att jag idag har fått två läxor och en inläming! Kommer det fortsätta i samma temop kommer jag vara död vid årets slut. Tack matte, internationell ekonomi och religion för att ni är sådanna fantastiska ämnen. Har nämligen haft min näsa i deras böcker hela kvällen....

 Snart ska jag ut och gå med natalie, om hon kan slita sig ifrån sin film. Måste ut och röra på denna stela gamla kropp eftersom inte träningen dragit igång på allvar än, men det kommer under veckan att göra sin återkomst. Sitter även nu och pratar med en av våra Alanya grabbar på msn och jag längtar tillbaka så otroligt mycket. Det var verkligen det bästa. Just nu håller vi på att planerar att dem ska komma ner hit då jag fyller 18 och hälsa på. Jag kan tycka att det behövs, vi behöver ha en Alanya återträff och festa precis som vi gjorde när vi var där nere! En riktigt bra present till min myndiga dag. På tal om myndighet, om två dagar får min vän Bella hänga på krogen (Y) !

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0