Onsdag

Sista dagen på jobbet, Wiihuu! Detta ska vi fria med ännu mer jobb efter jobbet. Eftersom det är onsdag måste jag upp till pappas jobb och hjälpa till lite, dra mitt strå till stacken. Det regnar ute i dag och jag har glasögon. När man vaknade upp i morses var himmlen lite blå och glasögonen åkte på. Vi som har glasögon kan hålla med om att det är lite pissigt när man måste gå ut i regnet med glasögon, då dem blir alldeles blöta,droppar fastnar och man bara önskar att dem hade vindrutetorkare! Viklen praktisk uppfinning det skulle vara, mille hade snillet bakom framkallningen tjäna säkert. Men så är det när man är halv bilnd!


Som sagt, mer jobb på eftermiddagen och sedan hem och... drilla. Ska göra klart mina småpluttars dans i kväll och jag kan medge att den är riktigt toppen. Lätt att dom kommer bli bäst! Sedan ska jag nog läsa lite tror jag. Det blir faktiskt inte roligare än sådär. Egentligen skulle jag hitta på något wild and crazy, nu när jag är ledig i morgon, men vi får se vad som händer eller uppstår under dagen. Annars så håller jag på att fixa och trixa inför lördagen. Pratar med moster via mailoch vi planerar allt ifrån musik till hur vi ska få Anders till att bygga en bardisk till mig och mina vänner. Detta för att vi ska kunna göra Vengaboys - take me to the city/ Alanya dansen. Mycket trevligt vill jag lova. Jag är redo för lördag, jag vill att det ska bli helg nu. Ifs så får jag nästan helg efter i kväll, men en timma i skolan på fredag sabbar allt!


Kommentarer
Postat av: Bella

Åååh, det vore ju så jäävla klockrent ! :D haha

2008-08-20 @ 13:43:30
URL: http://allkindsoftime.blogg.se/
Postat av: Anonym

erkänn att det vore lite tufft ;)

2008-08-20 @ 16:46:51
Postat av: Jacqueline

erkänn att det vore lite tufft ;)

2008-08-20 @ 16:47:23
URL: http://jacqueliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0