Onsdag



jag tittar utbudet på 90% outletten för HM

Hallo i stugan. Väder status i Borås i dag; regn! På shopping fronten i Borås i dag hade HM 90% på deras outlett butik och några tjejer i klassen bestämde oss för att åka dit. När vi väl var där hade flok roffat åt sig kläder i kundvagnar som vällde över och kön var flera mil lång. Skulle man stå och betala fick man vänta i ungefär 2 timmar, vilket vi inte hade varken tid eller lust med. Så vi åkte till Donken och åt lite lunch, perfekt när man ska få bort sommarkilona! Men det får vara en engångsförteelse. Sedan efter skolan så tog jag en kaffe på Viskan med Natta och Andréa, vilken var riktigt mysigt. Vi satt på den nya delen och dom hade ena väggen öppen och vi kunde höra hur regnet droppade ner mot plåttaken. Msyigt! Då är regn faktiskt bra, när man sitter innomhus med sina vänner över en fika. Annars är det skit!

Nu jobbar jag och är snart klar som tur är. Måste hem och plugga lite känner jag, så att jag har någonfritid i helgen. Men jag höll precis på att glömma dagens viktigaste sak, att min Bella blir krogenaktuell i dag aka. 18år! Stort Grattis till henne!! Annars ska jag inte göra så mycket mer i dag än att studera och ta det lite lugnt. För dem som vill veta skrev jag in mig på bilskolan i går och nu kan det inte vara så långt kvar tills jag slipper mitt hatobjekt nummer ett, bussen! Satan vad jag inte tänker sätta min fot mer på den där rullande blåa rektangel! När det blir november blir det bara en massa mysiga bilturer. Nu ska jag göra det sista så jag kan ta mig till solariet och sedan hem.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0