Onsdag, suck



vi alanya-brudar & våra stockholms-grabbar...

Ja, jag är ju tillbaka... Men min frånvaro här på bloggen beror på att jag har en sådan ångest över att vara hemma. Jag saknar Alanya så mycket att jag håller på att dö. Det var en av de bästa veckorna i mitt liv och så jäkla sköna människor vi träffade där nere gjorde resan så otroligt bra. Det var fart och fläkt hela tiden. Dans på barer, dans hela nätterna, drinkar, vänner, kärlek, nattbad, stranden, poolen, todd, strippshower, nattis födelsedag, citat boken, alla våra för- och efter fekkor, En liten smögen återträff, våra fyra underbara killar ifrån storstaden, åsnan och mr. bean, barrundor, Casablanca, kyssar, "alla som inte dansar är våldtäktsmän", shopping, mat, Alex och mycket, mycket annat roligt. Tro mig, ni som inte var där nere med oss, missade verkligen något! Men förhoppningsvis så ska vi snart återförenas med grabbarna uppe på bilden. Jäklar vad jag har saknat dom medans jag har varit här hemma. Men i dag lämnar även dem vårat älskade Alanya.

Annars jobbar jag bara. Ska isf bara jobba tills på torsdag och det är skönt. Ska även åka iväg på fredag då det är Irland som ska besökas. Vi ska dit för att kika på VM i drill. Shit vad jag längtar. Som ni kan ha läst tidigare om i bloggen är alla dril-resor så fantastiskt roliga och underbara. Åker ju självklart bla med mina älsklingar Ellen, Olivia och Cissi, det kan inte bli mycket bättre än så. Efter mitt jobb i dag ska jag upp till pappas jobb för ännu mera jobb. Men man får tänka, pengar, pengar och pengar. Det är det som får en att fortsätta att jobba på. Snart börjar även skolan och det känns som att detta sommarlovet har gått så otroligt snabbt. Någon som kan hålla med mig? Men på något vänster kan det vara skönt att komma in i rutiner igen, skola, drill och studerande. Det är så mitt liv kommer se ut under hösten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0