Onsdag



vart är det fina vädret?!

God Morgon, God Morgon! Har varit på jobbet sedan klockan sex i morses, vilken pest. Men det är bara för att i dag ska jag iväg och operera mig igen vid halv två och då var jag tvungen att komprimissa med mitt tidiga slut på denna arbetsdag. SKa iväg till sjukhuset och fixa till andra sidan av käken. Detta kommer göra så att jag kommer inte vara social eller kunna vistas och vara allmänt underhållande på några dagar framöver. Operationen gör att jag blir sängliggande i dagar efter ingreppet och är helt utslagen pga smärta. Men nej, jag skriver icke detta för att ni ska tycka synd om mig... eller jo kanske lite...

I går åt jag thaimat för min systers skull, försökte även lära hennes pojkvän att drilla lite, men han tyckte att det var snyggare,lättare och allmänt coolare att trixa med hans innebandyklubba? Även min vän Emma ringde helt förstörd och försökte få med mig en vecka till Mallis på torsdag. Jag skulle lätt följt med om det inte var så att jag är tvungen att jobba fram tills skolan börjar. Annars hade det vart jättekul att spendera en vecka där med henne. Hoppas hon hittar någon som är villig att följa med, tycker så synd om henne. Annars kikade jag på VM filmerna i drill i går igen och tog mig öven ett bad i poolen, vilket var behövligt! Riktig mysig kväll med andra ord. Jacob var även på ett besök, länge sedan vi sågs så det var kul att han kikade förbi. Men nu måste jag hämta mig en kopp kaffe om mina ögon skall hålla sig uppe denna dagen och önska mig lycka till på operationen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: SABINA

hellu..hade ni kul på Irland?? Pratade med Cissi så jag förstod att ni hade haft det bra! Låter inget vidare att operera sig, hoppas det går bra...ciao

2008-08-13 @ 11:57:03
URL: http://sabina83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0