sleep tight

Nu ska jag alldelses strax ta mig åt sängens håll, men jag måste vänta tills mina naglar tårkat. Har faktiskt på år och dar målat dem i en färg. Har haft en period med mycket frankmanikyr och genomskinligt nagelack, men i dag har dom fått en ljus aprikos/rosa nyans. Får se om jag tycker om det, annars så få jag återgå till min vita lackerade kant.

Dålig uppdatering på bloggfronten i dag, men båda skolan och allt tar en så jäkla tid. Har studerat och varit ute och gått en sväng i kväll och även lagat lite mat. Nu sitter jag här, redo för sängen och skriver ett litet inälgg för de nattugglor som fortfarande är vakna. I morgon är det skola som gäller och sedan ska jag förbi bilskolan och fixa och trixa. Hoppas det går bra nu. Efter det ska jag hem till min tränare för fika med det nya teamt samt få reda på våran tävlingslåt och liknande. Riktigt mysigt och spännande! Nu ska jag dra ett lager till och sedan är det SATC, sista säsongen som visas på min platsma!

Sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0