Söndag

   

I går vad det 20 års fest hemma hos Magda. Kvällen var riktigt trevlig och vi lekte en massa lekar och dansade till nostalgi musik. Vi var inte så många men det gjorde inget och stämningen var endå på topp. När klockan var någon timma över midnatt så skulle vi gå ner till sjön för att ta oss ett nattdopp. Efter det sprang vi upp till huset igen och vi hamnade i bubbelbadet. Magda tyckte mycket om hennes present hon fick, men jag saknar redan Hedvig!  Men iaf, Tack för en trevligt kväll people!

I dag har jag grubblat. Legat i min säng och varvat OS med SATC. Nu ska jag ta tag i min söndag, eller det som är kvar av den och göra lite nyttiga saker. Jag ska bla städa mitt rum, bränna en cd, färga mitt hår och läsa lite. Ska nog även erbjuda mig att laga mat till min familj i kväll. Vad sägs om kebab? det är något jag kan laga utan att någon kan bli matförgiftad. Även rensa min dator är ett måste, den håller hela tiden på att påminna mig om att jag har förlite diskutrymme. Jag och teknik går ju inte direkt hand i hand, så vi får se hur detta slutar. Ha en trevligs söndags kväll allihop och njut av sista veckan innan skolan börjar. Iaf för min del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0