tidsfördriv

1) Vad åt du till frukost?
- Fiber macka och yoggi
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
- kommer upp om någon timme då jag är hemma igen
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- Adam
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Silver och Svart
8) Yoga eller löpning?
- Löpning, lätt!
5) När var du arg senast?
- Jag är inte arg ofta, så kan inte komma på senast
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- All nostalgi ifrån Asklandaskolan och högstadiet!
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Spanskalektionerna, både hög och gym. tid. Ångrar mitt val till tusen...
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Pasta all the way!
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- VOUGE
11) Favoritkaraktär i deckare?
- "utredaren"
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Greys, GG, O.C när det gick och DHW
13) Vem är du avundsjuk på?
- Ingen. Jag är nöjd med mitt eget :)
14)Din bästa revansch?
- Hurdå revansch?
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Den lämnar jag obesvarad ;)
16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta?
- Hmm, kanske typ Hund,Ormar,fladdermöss och sådan skit det äter i Kina
17) offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Sushi, om hur han ska lära mig att bli bättre på att drilla
18) kaffe eller te?
- Kaffe
19) skostorlek?
- 38/39
20) hur ofta är du på Ikea?
- Inte lika ofta
21) om du hade 5 miljoner över ....vad skulle du köpa då? och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- En lägenhet i någon fantastisk stad! Utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0