Tisdag

ZzzzZzzzzZZZzzzzZZzZzZzzzZZzzz.... ungefär så känner jag mig i dag. Helt slut i hela kroppen! Det konstigaste är att jag sov 7 timmar i natt, det är endå inte så kort tid? Men jag skulle seriöst kunna lägga mig på mitt skrivbord och somna som en stock om jag fick chansen. Undra vad min chef skulle säga då? haha. Men förhoppningsvis taggar jag till om någon timme då jag fått i mig tillräckligt med kaffe och klockan har slagt för lunch tid. I dag ska jag som sagt jobba en stund och sedan möta upp min vän Emma för en runda på stan och en kaffe och en massa snack. Hur kan man inte tycka om den tjejen? Hon är för mig, en viktig person, hon lyssnar alltid! Sedan ska de även inhandlas mina nya stövlar och ett par Filippa K byxer samt en RL skjorta. Skönt med lite nya kläder i garderoben. Funderar även på att knalla upp till Martias och sola lite senare i dag. Måste ju vara lite brun nu när Elin kommer hem ifrån Thailand. Mohaha.


Nu har det även kommit upp lite händelser på min tomma vecko-lista. På torsdag fick jag ledig ifrån jobbet och då ska jag bara slappa och sova. Köpa en massa flöt och stanna i mitt rum hela dagen. Bättre kan det inte bli. På fredag börjar ju även skolan och på kvällen ska jag ut och käka med tjejerna och sörja att skolan dragit igång. Även på lördag  har jag fått lite planer, det vankas kräftskiva. Vi ska bege oss ut till Sandhult till min moster och festa till det. Äntligen något att längtar efter i denna gråa dimma. Speciellt att ha något att sukta efter här på jobbet. Nu ska jag ringa GANT för stövlar och en jacka!


Adios.


Kommentarer
Postat av: Emma Hanuliak

Du är en sån bra vän! Jag älskar dig :)

2008-08-19 @ 11:50:33
URL: http://theonly.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

<3

2008-08-19 @ 12:39:29
URL: http://jacqueliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0