Tisdag

back on track. Jag hade en helt underbar helg när jag var över på Irland. Att man kan älska en sport så ofantligt är nästan sjukt, men jag ser mig som en fotbollsfan fast inom drillvärlden. Det var jättefint i Irland, precis som i alla filmer med en massa gröna kullar och gulliga hus. Helgen innehöll allt ifrån snygga fransmän till irlänska taxigubbar man inte förstår något av vad dom sa. Men det var en riktigt lyckad VM helg, precis som när vi var i Rom 06!   JEO.

I dag är det min systers födelsedag, hipp hipp hurra för henne. Det första hon sa på morgonen när vi kom insjungandes var att alla hennes kompisar på msn hade skrivit till henne efter 00:00 och grattat henne till att blivit byxmyndig. Hmm, för mig kommer hon alltid vara åtta år och helt oskylldig. Men av mig fick hon en massa smink ifrån Victoria Secret som jag köpte i London i helgen. Sedan fick hon en massa annat, bla en Iphone. Bortskämda unge... Men det är hon värd. Min älskade syster. Så i dag ska jag följa med henne och prova moppehjälm efter jobbet och sedan har vi som tradition i min familj att den som fyller år får välja mat. Hon som dock äter 6 saker i matväg har valt thaimat?!. Har aldrig sett henne komma inärheten av kyckling,biff,räkor eller nudlar. Hon har alltid valt bara ris... Men folk slutar inte att förvåna en. Ska även spendera min tid efter jobbet med A. Vet inte vad han har planerat, men jisses vad han hade saknat mig medans jag var borta. Tydligen har man blivit ganska omtyckt under den senaste tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0