Torsdag



Ungefär såhär ser jag ut för tillfället...

Goooood Morgon! Uppe med tuppen och är på världens bästa humör... eller inte. Är super mega trött, men jag har kommit på att jag får skylla mig själv. Jag går och lägger mig alldeles försent och går upp ALLDELES förtidigt. I dag skulle vi åka lite senare till jobbet (kl7!) och jag steg upp 06:55. Jag orkade inte gå upp mycket tidigare, hade somnat vid två i natt. Jag gick upp och ut till mig garderob och plockade fram jeans och en tröja, borstade tänderna och tvättade ansiktet och sedan gick ut för att köra iväg. Ögonen går i kors. Men hoppas att jag inom snar framtid får in i min skalle att det inte funkar att sova 4-5 timmar per natt. Jag kommer att dö pga sömnbrist.

Men i dag ska jag jobba och sedan stå i kiosken på Heden. Det är fotbollskiosken och göra min samhällstjänst för Fristads Goif P98. Bara för att min lillebror spelar och därför ska jag stå och slita bland kok-korv och blaskigt kaffe. Tror jag ska säga till min mor att hon får klara sig utan min hjälp, vill hellre åka och sola och sedan hem för att lägga mig för natten, För i morgon börjar studierna igen. Ska befinna mig där klockan åtta i morgon så jag måste ta kvart över sju bussen, pest. Men ska bara vara där i någon timme så jag hoppas att jag inte avlider på kuppen. I dag är det bara två dagar kvar tills kärftskivan och i dag fyller min älskade Maria 19 år. Ska ringa och sjunga för henne snart. Grattis hjärtat! och trevligt morgon till er andra...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0