Torsdag



Catherine Moua & Jag på EM förra året.

I morgon ska jag äntligen dra i väg igen. Ska bli skönt att komma bort ifrån detta pissväder rent ut sagt. Jag vet att jag sa precis samma sak innan jag reste till Alanya, men då var vädret precis likadant som det är nu. Det var riktigt fint några dagar när jag hade kommit hem ifrån Turkiet.Men på tal om ingenting så sitter jag nu på jobbet och mitt program som jag jobbar i vill inte riktigt fungera som det ska, så jag ger det en break och varför inte då skriva ett blogginlägg?. I dag är det jobb fram till tre ungefär. Måste sedan hem och packa iordning det sisa inför resan i morgon. Gjorde nästan klart allt i går kväll, men det är småsaker som fattades att packa ner i väskan. Mor min ville även att jag skulle komma hem och träffa henne ett tag eftersom jag inte kommer att spendera natten hemma och även att jag ska ut och ränna på stan ikväll.

Dagen till ära fyller min vän Fredrik 23 härliga år! Det ska firas med lite förfest hemma hos honom och sedan utgång. Det ska bli riktigt trevligt faktiskt och jag hoppas på en bra kväll. I dag är det även Borås sista torsdagskväll, lite tråkigt ändå att det är slut. Inte för att jag brukar stå längst framme och skrika när det är artister på scenen, men det är just detta att träffa vännerna för fika eller middag som jag skrev i ett tidigare inlägg. Sedan ska jag spendera nattens hos A och när allt detta är gjort är det fredag och då är det bara att köra ut till Säve och flyga till London. Shit vad roligt detta ska bli. Älskar drill, älska detta resande vi gör och gjort de tre senaste åren! I dag flyger även min älskade vän Elin till thailand, för att vara ifrån mig i två veckor. Jisses vad jag kommer sakna henne...

X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0