trubble over wather

 

Med dessa kvinnor har jag spenderat min kväll med. Vi och våran vän Fredrik åkte och köpte med oss donken till Ryssby klint. För er som inte vet vad detta knasiga ställe är, är det en utkiksplats som man kan blicka ut över nästan hela Borås.  Dock skulle det varit betydligt mysigare om det inte hade regnat, men vi hade det så trevligt på våran picknick under våra paraplyn. Efter att vi ätit upp våra delikata hamburgare så åkte vi och släppte av Fredrik för att sedan bege oss iväg för att besöka en vän som precis flyttat till en ny lägenhet. Joanna, Natta och Jag fick ett jäkla jobb att komma upp till Sigges nya lägenhet, men efter några samtal löse sig allt. Mysig lägenhet med!

Nu ska jag hopp i säng, är fortfarande mega trött. Det där kaffet hjälper ju bara en liten stund, efter några minuter av pigghet vill man krypa ner under täcket igen. Annars var min fika med Emma i dag välldigt trevlig och vi hade det mysigt över en latte på Viskan. Vi gick även en runda på stan och hon införskaffade lite prylar och sedan gick vi runt lite i Borås och pratade och sedan tog jag bussen hem. Fin dag vännen.!

Tid för lite SATC och sömn. God nattens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0