+25 eller -10?


Louise, Jag & Carro. Smögen 08

Nu vill jag ha snö på marken och minusgrader ute, jag är trött på denna halv dana kyla som är ute just nu. Det ska vara riktigt vinter eller så vill jag ha sommar med massa värme. Sommaren påminner mig om Alanya, Smögen, Irland och alla stunder tillsammans med tjejerna. Just nu längtar jag tillbaka till midsommar, då vi åkte till Smögen för att leva livet. Det kan man säga att vi gjorde och jag skulle inte tacka nej till en midsommar till där uppe. Det är så fantastikst fint och massvis med trevligt folk. Men det bästa med vinter och snö är att jag kan dra mig upp till fjällen, vilket är något av det bästa jag vet. Lite åk i backarna för att sedan gå på afterski. Det är något speciellt med det. Värme eller Kyla, Sommar eller Vinter, det ena eller det andra, annars får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0