i´m not bad



tre inlägg på ett dygn, starkt jobbat av mig. Planeringen inför nyår är i full gång och jag har en känsla på att det kan bli något riktigt roligt.  Hoppas att det bli lyckat och att det går vägen med allt. Egentligen borde jag ligga i min säng för länge sedan, för jag ska upp tidigt och jobba i morgon, men det går inte sova när man har lov. Det går bara inte. Först ska jag duscha och sedan kika lite på mina VM filmer ifrån i sommras och sedan kanske fundera på att möjligen sluta  mina ögon. Kommer nog somna under tiden jag tittar, men det är en annan femma. Nu ska jag ringa ett samtal och sedan bege mig.

Ps. snacka om jag har haft tomteverkstad hemma i kväll, ingen frid och fröjd när det är julklappar som måste slås in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0