Måndag,



Kanske lite väl lång tid sedan vi hördes av? Eller så kanske ni trodde att jag dog under min operation? Självklart inte. Det har hänt en massvis med roliga saker sedan förra veckan. I onsdags opererades jag på morgonen och min morfar fyllde även 75 år den dagen. På kvällen vankades det fest och jag körde på efter alla omständigheter. Det var många fulla men en otroligt lyckad kväll! Sedan tog vi det ganska lugnt i helgen med lite film hemma hos Fredrik och lite mys hemma med. Men i lördgas var det utgång som gällde igen och det var också ganska okej. Det är kul att svänga på röven tillsammans med Joen. I går var jag bara hemma eftersom jag lyckats att ta till mig förkylning nummer två denna höst? Jag förstår inte hur jag bär mig åt. Jag får vänta på bättre tider, vänta på 2009. Men snart är det min favorit dag på hela året, julafton. Vem kan inte älska julafton och allt som hör till? Det finns inget bättre än familj, vänner, kalle anka, julmat, spel, gran, glögg, lussebullar, klappar, tomte, gemenskap, lycka och jag skulle kunna fortsätta i evigheter.

Så i dag ska jag ta och inhandla de sista julklapparna och ha allmän hög mysfaktor hemma. Ladda inför sista jobbdagen innan ledigheten drar igång och kanske kika på någon julfilm. Snart är det Nyårsafton med och det är jag grymt laddad för. Blir en lokal tillsammans med brudarna och lite annat folk. Men först upp är julafton och juldagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0