Måndag


Tina & jag på Sm i fjol

I dag är det trettio dagar kvar till nyårsafton, 23 dagar kvar till julafton, fyra dagar kvar tills jag åker till Schweiz., med andra ord, en jäkla bra dag i dag. Just nu sitter jag och studar järnet inför mitt prov i marknadsföring i morgon. Det är på ca 170 sidor och min hjärna är full. Frågan är om det är bra eller inte? det återstår att se. Annars har jag inte gjort så mycket i dag. Varit i skolan och haft redovisning, som inte gick allt för bra. Efter skolan gick jag med min cp höft upp till körskolan för en lektion med Pasi. Detta kommer gå fint människor. Men eftersom jag alltid ställer upp för mina vänner gick jag på stan en stund med en ensam Emma. Kikade lite på möjliga julklappar och hade allmänt trevligt. Äntligen har dem tänt julbelysningen i stan, det är ruskigt romantiskt faktiskt!

Åt middag med familjen nyss för att min älskade morbror skulle ta flyget hem senare i kväll. När jag blir stor ska jag också lämna Sverige, söka mig till andra städer för lite äventyr! Men han kommer tillbaka till jul igen och det glädjer mig. Nu i kväll ska jag fortsätta att studera inför mitt prov och be att torsdag ska komma så jag kan fly landet och veta att jag inte har ett skit kvar i skolan innan lovet. Har min sista inlämning på fredag, och sedan är jag fri. Fri som en fågel som ska gräva ner sig i körkorts böckerna, det ni. Men puss så långe så ska jag fortsätta med marknadsförningen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vår redovsining var ju kanon! :D hehe, eller kanske

2008-12-01 @ 23:49:09
URL: http://emmahanuliak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0