Onsdag


uppvisning i Herrljunga förra helgen

Blaskig snö har anlänt till Borås, varför ska det vara bra? Som tur är det mindra än två dagar kvar tills jag flyr ner till kylan i Schweiz. Ska bli intressant att åka dit, för det är ett av många ställen jag inte har besökt tidigare. I dag har det varit en slapp dag i skolan med två lektioner på morgonen. Efter det så gick jag och Emma förbi Citysol och solade en halvtimme. Behövde faktiskt ge denna likbleka kropp lite färg. Efter det gick vi och shoppade lite julklappar som slutade med en lunch på stan. Sedan var det bara att traska upp till Asplund för ännu en körlektion, men nu blir det inte några på ett tag. Men vi får se. Det ska gå. Efter en timme med Pasi såg jag min buss precis åka förbi mig när jag var påväg ner till busstorget. Då fick jag ta mig en rund på stan igen, men hittade då lite julklappar i farten, så jag är inte missnöjd. Efter jobbet så ska jag hem och studera psykologi, vilket kan ta sig i röven. Det är inte en lätt uppgift vi har mina damer och herrar. Men jag ska bita i det sura äpplet och sätta mig vid datorn i kväll och analysera lite teorier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0