Onsdag

Shit, tror jag avlider snart, smärtan är inte en dans på röda rosor kan jag säga er. Men det är fasiken bara att bita ihop och sluta grina, det finns andra saker att göra. Nu är det inte många dagar kvar till jullov och jag välkomnar det med öppna armar. Men först är det helgen som står på spel, lite drill och mysligheter är vad som väntas. Kanske lite lucia firande också, nu när det snart är den 13 dec. Jag ska iaf vara tärna på fredag och jag skrattar redan åt mig själv. känner mig så jäkla mesig i ett vitt långt nattlinne med glitter i håret. Annars är det den 17 som mest går i mina tankar, då det ska festas som aldrig förr. Förfest med glitter, mat, dricka, dans på swing tillsammans med 250 pers hela natten lång, kan inte bli annat än lyckat. Många människor man känner och givetvis fira vänner som bli myndiga. Det är bara att köra på till man behöver gå till skolavslutningen dagen efter. Men nu ska jag plugga körkort.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha fast Apler blir ju inte myndig :(

2008-12-10 @ 18:50:09
URL: http://heaveninhell.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

nää det är ju sant isf :/

2008-12-10 @ 20:37:19
URL: http://jacqueliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0