Tisdag

I dag var det teknis vs bäckäng och vi förlorade. Börjar bli en tradition? Men annars hade vi premiär av vårat tävlingsprogram i dag för en massa föräldrar och vänner, mycket trevligt! Men var även hos doktorn i dag och i morgon är dagen med stort d. I morgon blir det operation för min del. Har aldrig varit nersövd innan och är lite nervös över det. Tänk om jag inte skulle vakna upp eller att mitt hjärta skulle stanna? Shit det är lite läskigt ändå. Men nu är jag skit trött och måste lägga mig. Men en sak att säga.

älskar er alla, om jag nu inte skulle överleva.Kyss!


Kommentarer
Postat av: Natalieee

sluta, det kommer gå så bra så:)! håller tummarna<3

2008-12-17 @ 08:19:47
URL: http://natalieatterflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0